نماز جمعه امروز شهرستان اراک با رعایت موازین بهداشتی برگزار شد.

مسئولان باید با تدبیر و همت بلند برای بهبود معیشت مردم تلاش کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت الله دری نجف آبادی ضمن اشاره به دهه پایانی ماه صفر  و  بهره گیری از فضایل ارزشمند معنوی آن بر استمرار نیکوکاری مردم تاکید کرد و گفت: این کار ارزشمند باید در مراسم‌های پایانی ماه صفر نیز با قوت هر چه بیشتر ادامه پیدا کند.
وی افزود: دهه پایانی ماه صفر به زیبایی دهه مواسات و همدلی نامیده شده است و امیدواریم خیران، نیکوکاران و قشر‌های مختلف مردم با تهیه بسته‌های کمک معیشتی به مانند قبل نیازمندان را یاری کنند.
آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: آمار‌های کمیته امداد نشان می‌دهد در محرم و صفر امسال خانواده‌های بسیاری از بسته‌های کمک معیشتی که خیران نیک اندیش و نهاد‌های مختلف آماده سازی می‌کردند بهره‌مند شدند و امید است این کمک‌های مستمر باشد.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنان خود افزود: هر چه روند شیوع بیماری کرونا در کشور افزایش می‌یابد خستگی کادر درمان نیز دوچندان می‌شود.
وی ادامه داد: آمار فوتی‌ها و مبتلایان به بیماری کرونا در این روز‌ها بسیار نگران کننده است و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نظیر زدن ماسک ضرورتی انکار ناپذیراست.

شرایط دشوار اقتصادی پایان بخش خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک بود و امام جمعه اراک از مسئولان خواست تا با تدبیر و همت بلند برای بهبود معیشت مردم تلاش کنند.

انتهای پیام / الف

برچسب ها: نماز جمعه ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.