نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:ملت بزرگ ایران در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و در برابر دشمن متجاوز جانانه ایستادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این استان در اراک با اشاره به هفته دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام در آن دوران گفت: صدام در شرایطی به کشور ما حمله کرد که نیرو‌های مسلح سازماندهی و آمادگی لازم را نداشتند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: ملت بزرگ ما با اعتقادی راسخ به وعده‌های الهی و آرمان‌های امام راحل در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل لبیک گفتند و در برابر دشمن متجاوز جانانه ایستادند.

او همچنین با اشاره به تلاش مدافعان سلامت اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تاکنون کادر درمان با همه وجود برای معالجه بیماران کرونایی تلاش کردنده اند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: نیرو‌های بهداشت و درمان به خوبی به وظایف خود عمل کردند و وظیفه مردم است با رعایت اصول بهداشتی بار را از روی دوش مدافعان سلامت بردارند.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی هم در این جلسه با اشاره به افزایش آمار کرونا در کشور و استان مرکزی گفت: آمار کرونا در استان مرکزی در حال افزایش است که این موضوع نگران کننده است و اگر ادامه داشته باشد تعطیلی در دستور کار ستاد مبارزه با کرونا خواهد بود.

آقازاده افزود: در مورد راهپیمایی اربعین امسال همه تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی با حضور اعضا و مسئولان مربوطه در اراک تشکیل و در پایان جلسه از آقای اکبری نفرنخست آزمون ملی قرآن و فعال این حوزه قدردانی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.