به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس بهره برداری از ۲۵ طرح محرومیت زدایی در شهرستان دلیجان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در دومین روز از هفته دفاع مقدس بهره برداری از ۲۵ طرح محرومیت زدایی در روستا‌های شهرستان دلیجان آغاز شد.

استخر آب چشمه راوه، جوی آب کشاورزی روستای چهارباغ، قنات روستای محسن آباد، سنگ فرش روستای گرگون، استخر فراهان راوه و جوی آب کشاورزی دشت فراهان راوه از دیگر طرح‌های آماده بهره برداری هستند که بزودی افتتاح می‌شوند.

همچنین عملیات سه طرح محرومیت زدایی از جمله قنات روستای فیروز آباد، جوی آب کشاورزی روستای دوزیا و قنات ریجان آغاز شد.

سرهنگ پاسدار مهدی نباتی فرمانده سپاه ناحیه دلیجان در مراسم بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی دلیجان گفت: امسال بیش از ۲۵ طرح محرومیت زدایی در بخش روستایی در دستور کار سپاه ناحیه دلیجان است که با همت بسیجیان و مشارکت مردم روستا و خیرین در حال انجام هستند.

سرهنگ نباتی افزود: یکی از طرح‌های شاخص امروز بهره برداری از استخر روستای سینقان است که این بعد از شروع کار بدست جهادگران موجب مشارکت و حرکت مردم برای انجام اینگونه طرح‌ها در منطقه شده و وقتی می‌گوییم سپاه قدرت بسیج کنندگی مردم را دارد این گونه است.

او اضافه کرد: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت دلیجان با ۸۰ صندوق اشتغال زایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد گام‌های موثری برداشته که این صندوق‌ها با حضور اهالی مردم روستا و محله‌ها به دنبال حل مشکلات اشتغال مناطق تحت پوشش خود می‌باشند.

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان بیان کرد: سال گذشته به همت ۸۰ صندوق قرض الحسنه بیش از ۱۶۰ نفر شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شد که امسال با کمک مردم برای تقویت صندوق‌ها و مشارکت بیشتر آن‌ها امید داریم این تعداد به ۲۰۰ نفر برسد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.