با کمک پاسداران مهندس گروه ۴۲ قدر استان مرکزی راه‌های ناهموار روستایی کردستان هموار شد.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   ۳ ماهی است که پاسداران گردان‌های مختلف گروه مهندسی ۴۲ قدر اراک با حضور در مناطق مرزی مریوان استان کردستان جان بر کف مسیر توسعه امنیت و آبادانی را هموار می‌کنند.

سردار قربانی فرمانده گروه مهندسی و پدافند غیر عامل ۴۲ قدر اراک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با اشاره به فعالیت ماشین آلات راهسازی این گروه رزمی مهندسی در مناطق مرزی استان کردستان گفت: با درخواست روستاییان مناطق مرزی کردستان راه‌های ناهموار روستایی هموار و امکان تردد روستاییان با وسایل نقلیه فراهم شد.

سردار قربانی با بیان اینکه امنیت بنیاد تمامی فعالیت هاست و مردم داری و محرومیت زدایی از اصلی‌ترین اهداف این عزم نظامی است افزود: منطقه موسوم به گوگجه مریوان هدف رزمندگان اسلام است و از سه ماه قبل تا کنون کار عمران آبادانی در آنجا آغاز شده است.

او اضافه کرد: با همت گردان‌های مختلف مهندسی ۴۲ قدر شهر اراک و قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا کردستان ۳۷ هزار هکتار از مناطق مرزی که تا پیش از این در اختیار گروهک‌های تروریستی نظیر پژاک بود آزاد سازی شد و اکنون راه‌های روستایی هم وار می‌شود.

سردار قربانی فرمانده گروه مهندسی و پدافند غیر عامل ۴۲ قدر اراک بیان کرد: مزیت دیگر راهسازی در این منطقه ساخت برجک‌های نگهبانی و آسان سازی تردد گردان‌های پیاده روی نظامی برای حفظ امنیت منطقه بوده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.