در مراسمی معمار نیا به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فراهان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان فراهان با حضور با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، مدیر کل سیاسی استانداری، و اعضای شورای اداری و مردم این برگزار شد.

در این مراسم معمار نیا به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فراهان معرفی و از خدمات خزائی پور فرماندار سابق که دیروز به عنوان فرماندار خنداب معرفی شده است قدردانی شد.

بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان سرافراز سرزمین ایران اسلامی گفت: این افراد انسان‌های شریف و شرافت مندی بودند که هستی خودشان را برای سربلندی این کشور، مردم و نظام در طبق اخلاص گذاشتند و تقدیم خداوند کردند.

اکرمی افزود: اولین وظیفه مدیر در جمهوری اسلامی تحقق آرمان‌های شهدا است و ما مدیون آن‌ها هستیم و به عنوان کسانی که باید در مسیر آن‌ها حرکت کنیم از خداوند می‌خواهیم این توفیق را به ما بدهد تا بتوانیم ارزش‌های دفاع مقدس را در جامعه ساری و جاری کنیم.

او با اشاره به اینکه وظیفه ما مدیران و مسئولان خدمت صادقانه به مردم است اضافه کرد: فلسفه وجودی مدیران در نظام اداری و شان نزول مسئولان در سیستم مدیریتی کشور تنها خدمت به مردم می‌باشد و اگر ما خدمتی درجامعه انجام دادیم این به صورت یک یادگارماندگاری می‌ماند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: در مبانی نظری و فلسفه پیدایش جمهوری اسلامی، اصولی همچون دین باوری، احترام به مردم، تکریم اربابان رجوع و در مجموع خدمت رسانی واقعی به عموم مردم، پایه‌های اصلی را به خود اختصاص داده اند.

او ادامه داد: فرصت خدمت گذاری در هر مقام و مسئولیت هرچند کوتاه را باید قدر بدانیم، زیرا در واقع خدمت به مردم بالاترین و مهمترین وظیفه همه ما مسئولان است.

اکرمی ضمن قدر دانی از خدمات خزائی پور فرماندار سابق فراهان در مدت زمان مسئولیتش در این شهرستان گفت: او از صفای باطن، تواضع و فروتنی بسیار در رفتار با مردم برخوردار است و مهمتر از همه اینکه به دور از هر گونه سیاسی کاری بودند و در این مدت توانستند اقدامات ارزشمندی را در سطح شهرستان به سرانجام برسانند.

او اظهار کرد: خزائی پور در طول این مدت پیگیری‌هایی بسیار خوبی در راستای مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف شهرستان صورت داد و ایشان درحالی این مسئولیت را ترک می‌کنند که در این مدت فرصت را برای پیشرفت، ارتقاء و توسعه جمهوری اسلامی ایران و خدمتگزاری به مردم استفاده کرده اند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.