بر اساس آخرین آمارها، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۳۶۷۵۱۵۰۲ نفر و شمار جان باختگان به ۱۰۶۶۸۵۶ نفر افزایش یافته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام سایت ورلد او مترز، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۳۶۷۵۱۵۰۲ نفر، شمار جان باختگان به ۱۰۶۶۸۵۶ نفر و شمار بهبودیافتگان به ۲۷۶۶۴۶۵۵ نفر افزایش یافته است.

تا این لحظه آمریکا با هفت میلیون و هشتصد و سی و سه هزار و هفتصد و شصت و سه نفر، هند با شش میلیون و نهصد و سه هزار و هزار و هشتصد و دوازده نفر، برزیل با پنج میلیون و بیست و نه هزار و پانصد و سی و نه نفر، روسیه با یک میلیون و دویست و شصت هزار و یکصد و دوازده نفر، کلمبیا با هشتصد و هشتاد و شش هزار و یکصد و هفتاد و نه نفر، اسپانیا با هشتصد و هشتاد و چهار هزار و سیصد و هشتاد و یک نفر، آرژانتین با هشتصد و پنجاه و شش هزار و سیصد و شصت و نه نفر، پرو با هشتصد و سی و هشت هزار و چهارصد و شانزده نفر، مکزیک با هفتصد و نود و نه هزار و یکصد و هشتاد و هشت نفر، آفریقای جنوبی با ششصد و هشتاد و شش هزار و هشتصد و نود و یک نفر، در رده‌های اول تا دهم ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند.

آمار‌های جدید جهانی از تعداد مبتلایان، جان‌باختگان و بهبودیافتگان کرونا+ جدول

در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases»، تعداد کل جان‌باختگان در ستون «Total Deaths» و آمار کل بهبودیافتگان در ستون «Total Recovered» قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار