رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری خوزستان گفت: با ایجاد زیر ساخت‌های ایمن در بحث مسیر‌های مواصلاتی درون و برون شهری برای کاهش تلفات و تصادفات گام برداریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، میداب زاده رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری خوزستان گفت: علیرغم سایر مشکلات در بحث تأمین اعتبارات، تمامی سعی و تلاش ما و همکارانمان بر آن است تابتوانیم با ایجاد زیر ساخت‌های ایمن در بحث مسیر‌های مواصلاتی درون و برون شهری بر کاهش تلفات و تصادفات گام برداشته ضمن آنکه بار ترافیکی را کاهش دهیم.

او بیان داشت: مسیر‌های مواصلاتی چمران به بندرماهشهر، گُرگُر به گُمبزون، بندرماهشهر به بندر امام خمینی و بندر ماهشهر به هندیجان و همچنین مسیر‌های درون شهری امید آن داریم با همکاری سایر دستگاه‌ها در سطح شهرستان بتوانیم در روز‌های آتی برخی اقدامات را صورت داده و تا پایان سال بر رفع بسیاری از این مشکلات گام‌های موثری برداریم.

مهرزاد شریفی معاون فرماندار بندر ماهشهر در گفت و گو با خبرنگار ماگفت: دستگاه‌های متولی و ذی ربط در بحث مسیر‌های مواصلاتی درون و برون شهری نظیر اداره راهداری و حمل و نقل، راهنمایی و رانندگی، شهرداری‌ها و دیگر دستگاه‌ها میبایست جهت استاندارد سازی، اصلاحات هندسی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی گام‌های موثرتری بردارند.

او در ادامه افزود: باتوجه به فرارسیدن فصل بارندگی و مه گرفتگی‌ها، مجموعه راهداری نسبت به ترمیم برخی نقاط تخریب شده و خط کشی جدید مسیر‌های مواصلاتی برون شهری نظیر بندرماهشهر به هندیجان، بندرماهشهر به امیدیه و چمران اقدام نماید، ضمن آنکه نسبت به نصب گارد ریل‌ها بر روی پل‌های مسیر‌های مذکور هرچه سریعتر اقدام کنند.

شریفی ادامه داد: درخصوص اصلاحات هندسی، نصب علائم و برخی موارد ترافیکی در سطح معابر عمومی پر ترافیک درون شهری همچون خیابان منتظری، ۲۲ بهمن، شریفی، ابوذر و دیگر مناطق، شهرداری ماهشهر با همکاری و هماهنگی راهنمایی و رانندگی انجام پذیرد، ضمن آنکه در شهر چمران و بندر امام  نیز این فعالیت‌ها صورت گیرد و از اداره راهداری می خواهم جهت اصلاح مسیر ماهشهر به بندر امام اقدام ضرب‌الاجلی صورت دهد تا ما شاهد کاهش اتفاقات و تلفات درون و برون شهری و رضایتمندی شهروندان باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.