طرح ساماندهی تقاطع شوش اجرا شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از اتمام طرح ساماندهی تقاطع شوش تا یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طرح ساماندهی تقاطع شهرستان شوش اجرایی می‌شودغلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: طرح ساماندهی تقاطع شوش در حال انجام و این اداره کل در حال اجرایی کردن تمام تعهدات خود در خصوص این پروژه است و شهرداری این شهرستان متعهد شد پس از ساماندهی تقاطع مذکور، فضای سبز این طرح را انجام دهد.

او با اشاره به اینکه میزان تصادفات جاده‌ای موتورسواران در استان بالا است، افزود: کاهش این آمار نیاز به توجه ویژه‌ای دارد که اداره کل راهداری در جهت کاهش آشکارسازی مناطق پرخط، آموزش مخاطبان، نصب شب رنگ و توزیع کلاه ایمنی را در دستور کار خود قرار داد.

بهرامی نیا تصریح کرد: با توجه به اقدامات انجام شده از سوی حوزه راهداری و ایمنی ترافیک، خوزستان طی ۵ ماه نخست امسال، تعداد متوفیان حوادث جاده‌های روستایی کاهش ۱۰۰ درصدی داشته است که بر این اساس استان توانسته رتبه نخست کشور در کاهش تعداد متوفیان این نوع حوادث را به به دست آورد.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اظهار داشت: استان خوزستان با ثبت ۳۵.۹ درصد کاهش تعداد مصدومان تلفات جاده‌ای در مدت یاد شده، رتبه سوم کشور را دارد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.