عوده زاده داشتن شهری منظم را حق همه شهروندان دانست و گفت: رفع مشکلات شهری ضروری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید عوده زاده معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار شهرستان دشت آزادگان گفت: جلسه شورای ترافیک با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی و حمل و نقل جاده‌ای و ارائه راهکار‌های لازم و اجرائی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

او افزود: داشتن شهری منظم، حق شهروندان است و طرح‌های پیشنهادی در این شورا باید به منظور رفع مشکلات و همچنین رفاه حال شهروندان اجرایی شود.

عوده زاده با بیان اینکه انتظار می‌رود مصوبات جلسه شورای ترافیک علمی و کارشناسی شده باشد تا مسائل و مشکلات شهرستان و بخصوص جاده‌های ارتباطی شهرستان مرتفع گردد، اظهار داشت: دستگاه‌های متولی به ویژه شهرداری‌ها، راهور و پلیس راه باید با همکاری و هماهنگی و برگزاری نشست‌های مشترک با سایر دستگاه ها، اهتمام جدی برای حل مسائل و مشکلات ترافیکی به کار گیرند.

معاون عمرانی و برنامه ریزی دشت آزادگان به مشکلات ترافیکی ایجاد شده بر اثر اعمال محدودیت‌های ترافیکی که به منظور جلوگیری از تردد در بخش مرکزی شهر سوسنگرد ایجاد شده، تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و نظر مثبت همه اعضا در این خصوص و درخواست‌های اهالی باید این موانع برداشته شوند.

معاون عمرانی و برنامه ریزی دشت آزادگان بیان داشت: همچنین با پیگیری‌های مجدانه ساعدی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال به منظور بهسازی و آسفالت معابر در همه مناطق شهری سوسنگرد تامین شده و بزودی عملیات بهسازی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.