شخصیت دنیای بازی Asassins Creed به Watch Dogs می آید

شرکت یوبیسافت اعلام کرد یکی از شخصیت های مهم در بازی Watch Dogs از دنیای سری عناوین اساسینز می آید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت یوبیسافت به تازگی از برنامه‌های خود برای محتوای بازی Watch Dogs Legion رونمایی کرده است که شامل قابلیت بازی چند نفره روی دستگاه‌های مختلف، مبارزه تک به تک کاربران، بخش داستانی خاص و از همه مهم‌تر کراس‌اوور داستانی با سری بازی‌های اساسینز کرید می‌شود.

به نظر می‌آید که شایعات گذشته حقیقت داشته و دنیای بازی‌های اساسینز کرید و واچ داگز یکی است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، شخصیتی در داستان بازی با نام Dracy معرفی می‌شود که عضو فرقه برادری است. وی همانند تمامی اساسینز‌ها لباس مخصوص دارد و به صورت مخفیانه فعالیت‌های خود را صورت می‌دهد.

طبق اظهارات تیم سازنده، تولید محتوای این چنینی مدت زیادی برای آن‌ها زمان برده و برنامه افزودن شخصیت داستانی اساسینز به بازی واچ داگز از گذشته در فهرست کاری آن‌ها وجود داشته است. برای ساخت این قسمت از بازی، تیم سازنده سری بازی‌های اساسینز با گروه تولید کننده سری عناوین Watch Dogs همکاری داشته‌اند تا شخصیتی با کیفیت را به کاربران معرفی کنند. 

بازی Watch Dogs


بیشتر بخوانید


مشخصات شخیصت Dracy در بازی Watch Dogs Legion

شخصیت Dracy همانند دیگر شخصیت‌های سری بازی‌های اساسینز است که فیزیک و رفتار مشابه‌ای را نشان می‌دهد. این فرد همچنین داستان مهمی از سری بازی‌های اساسینز را روایت خواهد کرد که تیم سازنده از توضیح آن خودداری کرده‌است. شرکت یوبیسافت تمایل دارد بازیکنان پس از اتمام روایت داستانی اولیه باز به تجربه بازی Watch Dogs ادامه دهند.

به همین جهت این بازی پس از اتمام داستان اولیه روایت جدیدی را با عنوان Bloodline به کاربران نشان می‌دهد که در آن اشخاصی مانند Aiden Pearce و Wrench نیز حضور دارند. این دو نام به شخصیت‌های اصلی دو نسخه قبلی بازی Watch Dogs تعلق دارند. گفتنی است؛ بازی Watch Dogs Legion در تاریخ ۲۹ اکتبر برای کنسول‌های نسل قبل به همراه سرویس گوگل استادیا عرضه می‌شود و کاربرانی که کنسول‌های نسل جدید را خریداری کرده‌اند می‌توانند از تاریخ ۱۰ نوامبر به این بازی دسترسی پیدا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار