مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های اهواز از تهیه ۱۵۰ بسته مواد غذایی و ۱۷۰ بسته لوازم التحریر برای کمک به نیازمندان خبر داد.

مریم دغاغله مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و بسته بودن مرز‌ها برای شرکت در مسیر پیاده روی کربلا گفت: ۱۵۰ بسته مواد غذایی و اقلام بهداشتی و همچنین ۱۷۰ بسته لوازم التحریر  تهیه شده  بوسیله این موسسه به بچه‌های نیازمند و مردم مناطق محروم اهدا خواهد شد.

او با بیان اینکه هر سال موکب بزرگی در مرز چذابه برای خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) برپا بود، اما امسال مسیر عاشقی به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شد، افزود: امسال موکب را به همراه پدر و مادر در کنار خیریه برپا کردیم و آماده فعالیت و خدمات رسانی به خانواده‌های نیازمند هستیم.

قلب‌های ۸۵ موکب در خوزستان هنوز هم به عشق حسین و خدمت رسانی به زائرین کربلا می‌تپد، اما به دلیل اپیدمی کرونا ویروس و بسته بودن مرز‌ها، موکب داران، هیئت‌های مذهبی و موسسات خیریه، هزینه‌های موکب‌ها و مراسمات خود را در قالب بسته‌های معیشتی و کمک به نیازمندان خرج می‌کنند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.