فخری گفت: روند پوشش بیمه منازل مسکونی روستایی استان به منظور جبران خسارت در مواقع بحران و بروز خسارت، تسریع شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فخری معاون هماهنگی امور‌عمرانی استانداری سمنان  در جلسه مقاوم سازی و توسعه پوشش بیمه‌ای مسکن روستایی استان با بیان اینکه مقوله بیمه و تاثیرات مثبت آن امروز در جامعه ما بحثی انکار ناپذیر است، گفت: بیمه اطمینان خاطر بسیار‌مطلوبی است که در مواقع بحران دستیابی به حداقل‌ها را ممکن‌می سازد و در همین راستا لازم است تا منازل مسکونی روستایی استان تحت پوشش این مهم قرار‌گرفته و روند امور در این خصوص تسریع شود.

او افزود: بالغ بر ۶۵ درصد حوادث غیرمترقبه و طبیعی از قبیل سیل و زلزله و ... که در جهان به وقوع می‌پیوند، در کشور ما مستعد بروز است و بروز حوادث طبیعی و وارد آمدن خسارت و آسیب‌های های جانی و مالی دو امر به هم پیوسته است که توجه به مبحث بیمه و تحت پوشش قرار گرفتن منازل مسکونی و وسایل زندگی، می‌تواند در مواقع بحران و آسیب، بخشی از خسارت‌های وارد آمده را جبران کند و این مهم توجه به امر بیمه را در کشور ما بیش از پیش نمایان می‌سازد.

فخری با بیان اینکه ورود به بحث بیمه و مسائل مالی مرتبط با آن، هزینه نیست و در واقع سرمایه گذاری برای برگشت منابع مالی از دست رفته در مواقع بحران و ضرور است، گفت:مسئولین و دستگاه‌های متولی امر، تمامی اهتمام و تلاش و کوشش خود را برای تحقق هرچه سریعتر پوشش بیمه‌ای منازل روستایی استان به کار گیرند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.