سرهنگ همتی زاده از اعمال مقررات سخت گیرانه و کنترل دقیق کلیه مبادی ورودی استان ایلام خبر داد و گفت: پلیس راه در کنار نیرو‌های انتظامی در مبادی ورودی استان ایلام حضور دارد و زائران را به شهر‌های خود بازمی گرداند.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: علاوه بر مبادی ورودی استان، کلیه راه‌های دسترسی اطراف شهر مهران و منتهی به پایانه مرزی مسدود و ایستگاه‌های موقت پلیس در این نقاط مستقر شده اند.

او افزود: به هیچ مسافری اجازه تردد به مرز مهران داده نمی‌شود و توسط نیرو‌های پلیس عودت داده می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان ایلام با اشاره به زحمات و تلاش‌های جامعه پزشکی بیان کرد:نبایستی بار سختی و زحمات و مشکلات حوزه سلامت تشدید شود و با توجه به شرایط گسترش ویروس بیماری زا، امکان ارائه خدمات مضاعف و مازاد در استان و شهرستان مهران برای افراد وجود ندارد.

همتی زاده همچنین اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صدور صورت وضعیت مسافری و جابجایی مسافران غیربومی به مقصد شهرستان مهران ممنوع شده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام بیان کرد: با توجه به اعلام رسمی کشور عراق مبنی بر عدم پذیرش زائر خارجی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا به هیچ عنوان اجازه تردد مسافر به مرز مهران داده نمی‌شود لذا از کلیه هموطنان عزیز خواستاریم ضمن توجه به توصیه‌های مسئولان، از سفر به استان ایلام برای تردد به عتبات عالیات پرهیز کنند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: پلیس راه ، مرز مهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.