سرهنگ کهزادی از اجرای طرح نوبت دهی اینترنتی خدمات تعویض پلاک خبر داد و گفت: شهروندان بدون اخذ نوبت اینترنتی به مراکز تعویض پلاک مراجعه نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: از ۱۵ مهر ماه خدمات تعویض پلاک در مرکز تعویض پلاک ایلام فقط به صورت اینترنتی انجام می‌شود و بنابراین از شهروندان می‌خواهیم از این تاریخ به بعد بدون اخذ نوبت دهی اینترنتی به مراکز تعویض پلاک مراجعه نکنند.

او افزود: هرشخص بر اساس شماره ملی و شماره تلفن همراهی که به نام خود ثبت شده مجاز به دریافت یک کد کاربری بوده و درج آدرس محل سکونت متقاضی نیز در فیلد مربوطه الزامی است.

رئیس پلیس راهور استان ایلام با تاکید براینکه متقاضیان می‌بایست به موقع در مرکز تعویض پلاک جهت دریافت خدمات حاضر شوند، ادامه داد:در صورت تاخیر در موعد مقرر، با ارسال پیامک نوبت وی لغو می‌گردد.

او با بیان اینکه امکان لغو نوبت رزرو شده وجود دارد، گفت: هر خودرو در طول روز برای یک مرتبه مجاز به اخذ خدمات و تعویض پلاک است.

کهزادی بیان کرد: در صورت نقص مدارک و ایرادات احتمالی ، شخص صرفا تا پایان وقت اداری همان روز مجاز به اخذ خدمات با نوبت اولیه بوده و در غیر اینصورت نیاز به دریافت نوبت جدید در روز‌های بعدی است.

او با بیان اینکه دریافت نوبت برای خودرو‌های نوشماره و وارداتی بدون پلاک صرفا با شماره شاسی امکان پذیر است تاکید کرد: امکان دریافت پلاک تهران، از مرکز تعویض پلاک شهر ایلام وجود ندارد.

رئیس پلیس راهور استان ایلام با تاکید بر رایگان بودن هرگونه اخذ نوبت دهی اینترنتی، نسبت به هرگونه سوء استفاده افراد فرصت طلب و سودجو در این خصوص هشدار داد و افزود: این سامانه طوری طراحی شده که به هیچ عنوان امکان فروش نوبت اینترنتی وجود ندارد و فقط مالک وسیله نقلیه می‌تواند در این سامانه ثبت نام و نوبت اخذ کند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرشاد پرکاسی
۱۶:۳۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
تعویض پلاک
Iran (Islamic Republic of)
یوسف سلیمانی نیا
۱۳:۴۴ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
با سلام خسته نباشید من یه خودرو داشتم تصادف کردم الان امداد خودرو گفتن آدرس پلاک به روز رسانی کنم ببرم براشون چکار باید بکنم ممنون سپاس گذارم.
United States of America
صید مسلم خلیلی
۲۱:۳۶ ۲۷ دی ۱۳۹۹
تعویض پلاک
Iran (Islamic Republic of)
مهدی قنبربیگی
۱۵:۰۵ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
هرکاری می کنیم ثبت نام نمی کنن
United States of America
افشین شکری
۲۰:۱۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
تعویض پلاک
Iran (Islamic Republic of)
افشین شکری
۰۸:۵۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
تعویض پلاک
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی شهبازی زاده
۱۴:۵۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
تعویض پلاک
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی شهبازی زاده
۱۴:۴۵ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
تعویض پلاک