سرهنگ یاسمی از فعال سازی دوایر مددکاری اجتماعی کلانتری‌های ۱۱ و ۱۴ ایلام خبر داد وگفت: از مجموع ۱۷ کلانتری انتظامی در سطح استان تا اکنون ۱۵ کلانتری دارای مشاور ومددکار اجتماعی شده اند.

سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: ارائه خدمات روانشناختی، مشاوره ومددکاری اجتماعی به صورت تخصصی به مراجعان دوایرمددکاری اجتماعی کلانتری‌ها از هر گروه، طبقه وجایگاه اجتماعی و اصلاح مشکلات رفتاری، روانی، خانوادگی، تربیتی، ازدواج و... از اهداف مهم حرفه‌های یاورانه است.

او با بیان اینکه در راستای امریه سردار فرمانده محترم ناجا مبنی بر فعال سازی دوایرمشاوره ومددکاری در کلانتری‌ها با برنامه ریزی صورت گرفته، بیان کرد: شهروندان می‌توانند ضمن مراجعه حضوری با شماره ۰۸۴۲۱۸۲۴۶۳۹ کلانتری ۱۱ و شماره ۰۸۴۲۱۸۲۴۲۴۶ کلانتری ۱۴، تماس حاصل کرده و از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شوند.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام با اشاره به این موضوع که از ۱۷ کلانتری انتظامی در سطح استان تا اکنون ۱۵ کلانتری دارای مشاور ومددکار اجتماعی شده اند، ادامه داد: در ۶ ماهه نخست سال جاری سه هزار و ۲۹۳ پرونده در حوزه کلانتری‌ها تشکیل که از این تعداد دو هزار و ۶۵۶ پرونده توسط مددکاران اجتماعی کلانتری‌ها منجربه مصالحه شده است و به عبارتی ۷۰ درصد پرونده‌های متشکله در کلانتری‌ها به سازش ختم شده است.

سرهنگ یاسمی در ادامه به راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو و مشاوره تلفنی اشاره داشت و افزود: در این طرح شهروندان با تماس با شماره ۰۹۶۵۸۰ ضمن دریافت خدمات مشاوره‌ای و رعایت نکات بهداشتی، در زمان و هزینه آن‌ها نیز صرفه جویی خواهد شد.

او عنوان کرد: مرکز مشاوره وآرامش معاونت اجتماعی استان ایلام در زمینه مشکلات فردی، خانوادگی، ازدواج، تحصیلی، حقوقی، روانشناختی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر به صورت حضوری و تلفنی آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.