کریمیان گفت: از سال ۹۲ تا سال ۹۸، تعداد ۳۳ مرکز بهداشتی درمانی در سطح استان ایلام احداث شده و در مدار خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان گفت: در دولت تدبیر و امید طی سال‌های ۹۲ لغایت ۹۸، تعداد ۳۳ مرکز بهداشتی درمانی در سطح استان احداث شده و در مدار خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفته است.

او ادامه داد: تعداد خانه‌های بهداشت در سطح استان پیش از سال ۹۲ تعداد ۱۵۱ باب بوده که از سال ۹۲ لغایت ۹۸ تعداد ۵۸ خانه بهداشت روستایی به این آمار اضافه شده است و ۴ پایگاه اورژانس نیز احداث و به بهره برداری رسیده است.

کریمیان اظهار کرد: پیش از سال ۹۲ تعداد آمبولانس‌های فوریت پزشکی موجود در سطح استان ۵۰ دستگاه بوده در حالی که از سال ۹۲ تا ۹۸ بالغ بر ۷۵ دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان فوریت‌های پزشکی استان افزوده شده است و همچنین تعداد ۴ مرکز اورژانس بیمارستانی در سطح استان به منظور ارتقای سطح خدمات‌دهی به مردم، توسعه یافته یا بهسازی شده اند.

او مطرح کرد: در دولت تدبیر و امید بخش‌های مختلف بیمارستان‌های تابعه دانشگاه برای ارتقای خدمات به مردم به طور مطلوبی توسعه یافته است و در حال حاضر یک مرکز آزمایشگاهی، یک مرکز آموزش بهورزی و ۳ مرکز آموزش مرکز مشاوره در حال احداث می‌باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: در این مدت ، عملیات احداث و تکمیل بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام به عنوان بزرگترین پروژه درمانی تاریخ استان ایلام در حال انجام است.

او افزود: همچنین بخش سوختگی بیمارستان امام (ره) در روز‌های اخیر به بهره برداری رسید و در مدار خدمت رسانی به مردم قرار گرفت و ساختمان بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان ملکشاهی و دانشکده‌های پرستاری و پزشکی نیز در این مدت ، در حال احداث می‌باشند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.