معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از مرکز رشد فناوری سلامت، آزمایشگاه جامع تحقیقات و کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ایلام بازدید نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با همراهی استاندار، معاون امور اقتصادی استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مسئولان استانی و دانشگاه علوم پزشکی از مرکز رشد فناوری سلامت ، آزمایشگاه جامع تحقیقات و کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ایلام بازدید نمود.

کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در رابطه با وضعیت فضای فیزیکی و اعتبارات هزینه شده در مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه گفت: فضای فیزیکی مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه در حال حاضر۲۲۰ متر مربع است و ۸ میلیارد ریال اعتبار نیز جهت تجهیز و استقرار شرکت‌های فناور و هسته‌های دانش بنیان درخواست نموده‌ایم که امیدواریم در اختیار دانشگاه قرار گیرد.

او همچنین در خصوص ساختمان آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه و تصمیمات اتخاذ شده در این راستا ، اظهار کرد: محل فعلی این آزمایشگاه هم اکنون کتابخانه مرکزی می‌باشد که پس از تکمیل کتابخانه و خالی شدن مکان فعلی ، آزمایشگاه جامع مستقر می‌شود.

کریمیان ادامه داد: برای سکوبندی ، بهسازی و تجهیز این مرکز بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال نیاز است که درخواست اختصاص این اعتبار به معاون محترم علمی و فناوری رئیس جمهور ارائه گردید.

او همچنین در رابطه با ساختمان در حال احداث کتابخانه مرکزی دانشگاه مطرح کرد: این پروژه در زیربنای ۳۸۵۰ متر مربع در حال احداث است و تاکنون برای آن ۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای تکمیل و راه اندازی آن نیز ۱۱۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار لازم است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.