به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ممکن است شاسی بلند جعبه دار Bollinger B ۱ مانند آفرودهای قدیمی بنزین سوز باشد، اما از یک پیشرانه کاملاً الکتریکی مدرن با ۶۱۴ اسب بخار برخوردار است.
B ۱ در کنار وانت B ۲ در دیترویت ساخته خواهد شد و گفته میشود که هر دو یک فاصله ۲۰۰ مایل رانندگی را بین شارژ فراهم میکنند. B ۱ یک کار منفعت طلبانه است و آنچه که تاکنون میتوانیم ببینیم فضای داخلی آن تقریباً از هر نوع تجملاتی عاری است. هنوز قیمت گذاری رسمی نداریم، اما انتظار داریم قیمت B۱ از حدود ۶۰ هزار دلار شروع شود.
B۱ دارای دو موتور الکتریکی است که یکی در محور جلو و موتور دوم در عقب حرکت میکند، در مجموع ۶۱۴ اسب بخار قدرت تولید میکنند. محرک چهار چرخ استاندارد است و بولینگر زمان ۴.۵ ثانیه صفر تا ۶۰ مایل در ساعت را تخمین میزند. یک جعبه انتقال دو سرعته دامنه بالا و پایین را برای سیستم چهار چرخ متحرک فراهم میکند. اگر با فاصله زمین ۱۵ اینچی ترکیب شود، این باید قابلیتهای واقعی خارج جاده را به B۱ ارائه دهد. ظرفیت یدک کش ۷۵۰۰ پوند و وزن قابل حمل ۵۲۰۱ پوند است.
گفته میشود این خودرو مستطیل شکل، یک بسته باتری ۱۲۰ کیلووات ساعتی آنبرد ۲۰۰ مایل برد (۳۲۰ کیلومتر) رانندگی را تأمین میکند. B۱ میتواند با استفاده از خروجیهای ۱۱۰ ولت یا ۲۲۰ ولت شارژ شود، اما شارژ سریع DC نیز ارائه میشود. بولینگر ادعا میکند با استفاده از این گزینه شارژ کامل در حدود ۷۵ دقیقه امکان پذیر است. این شرکت میگوید که با ولتاژ ۲۲۰ ولت ۱۰ ساعت طول میکشد و برآوردی برای شارژ در خروجی ۱۱۰ ولت ارائه نمیدهد.
رتبه بندی رسمی مصرف سوخت در دسترس نیست، اما بولینگر ۷۰ MPGe را برای B۱ تخمین میزند. کابین B۱ ساده و بدون تزئین است، صندلیهای عقب تا میشوند و سپس در مقابل شیشههای جانبی SUV قرار میگیرند تا فضای بیشتری برای بار اضافی فراهم شود. صحبت از بار است، B۱ از کابین تا صندوق عقب عبور و مرور خاصی دارد که به آن اجازه میدهد اقلام تقریباً به اندازه خود شاسی را در خود جای دهد.
اگر آفرود در هوای آزاد را ترجیح میدهید، B۱ دارای درها، شیشه جلو و شیشههای جانبی قابل جابجایی است، اما اگر سیستم کنترل آب و هوا با نظم بیشتری را ترجیح میدهید، تهویه مطبوع استاندارد است.
بولینگر اطلاعاتی در مورد سیستم سرگرمی B۱ منتشر نکرده، اما میگوید بلوتوث استاندارد خواهد بود. تا کنون، تصاویری که از فضای داخلی دیده ایم، هیچ صفحه لمسی یا ناوبری درون داشبورد را نشان نمیدهند، بنابراین امید شما برای اتصال در سطح تسلا نیست. از آنجا که B۱ SUV یک کامیون کلاس ۳ خواهد بود، از برخی مقررات دولتی که به کیسه هوا و آزمایش تصادف نیاز دارند، عبور میکند.
انتهای پیام/