به مناسبت هفته دفاع مقدس فرماندهی و پرسنل لشکر ۲۸ کردستان با حضور در اداره کل انتقال خون کردستان خون اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امیر سرتیپ سید کیخسرو حسینی فرمانده تیپ ۳۳ لشکر ۲۸ کردستان به مناسبت ایام دفاع مقدس و به جهت یاری رساندن به بیماران نیازمند با حضور در اداره کل انتقال خون خون اهدا کردند.

امیر کیخسروی با بیان اینکه امنیت یکی از نعمت‌های مهم بوده که در صورت نبود آن هیچ پیشرفتی در جامعه حاصل نمی‌شود افزود: ایجاد امنیت و حفاظت از تمامیت ارضی کشور عزیزمان وظیفه ذاتی نیرو‌های مسلح خصوصا غیور مردان ارتش بوده که در این راستا خوشبختانه استان کردستان در زمره امن‌ترین استان‌های کشور قرار دارد.

او با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس به جایگاه مهم و حیاتی سازمان انتقال خون اشاره داشت و خون رسانی به رزمندگان مجروح آن زمان را که مانع از جان دادنشان می‌شد در نوع خود امری بی بدیل دانست.

در ادامه محمدسعید کریمیان مدیر کل انتقال خون کردستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، از حضور همیشگی نیرو‌های نظامی و انتظامی در مراکز انتقال خون که همواره با اهدای خون یاریگر این اداره کل در تامین خون و فرآورده‌های آن برای بیماران نیازمند بوده اند تشکر و قدردانی کرد.

او با بیان اینکه نظامیان جان برکف همواره در تمامی عرصه‌های اجتماعی حضور فعال و مسولانه داشته اند افزود: نیرو‌های مسلح چشمان همیشه بیدار جامعه هستند و امنیت و استقلال فعلی کشور مرهون زحمات و تلاش شبانه روزی این عزیزان هست.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: دفاع مقدس ، اهدای خون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.