نیروی‌های نظامی کردستان در چهارمین مرحله از طرح کمک مومنانه با اهدای خون به یاری نیازمندان شتافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرمانده سپاه بیت المقدس در چهارمین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه که توسط کارکنان سپاه بیت المقدس کردستان برگزارشد،گفت: سپاه نهادی انقلابی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است و طبیعتا بخش عمده‌ای از فعالیت‌های آن بر محور اجتماعی هست و همکاران ما در سپاه هم در حوزه امنیت تلاش و مجاهدت دارند و هم در بخش سلامت به همان میزان تلاش می‌کنند تا این دو نعمت برای مردم همیشه فراهم باشد.

او با بیان اینکه سپاه تا ریشه کنی کامل ویروس منحوس کرونا و بازگشت زندگی مردم به روال سابق در میدان حاضر و هر کجا نیاز باشد ورود پیدا می‌کند، افزود: مرحله چهارم کمک مومنانه نیز با توجه به نیازی که احساس می‌شد به موضوع اهدای خون برای رفع نیاز جامعه در این زمینه اختصاص پیدا کرد که با هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولین اداره کل انتقال خون کردستان و در فضای کاملا بهداشتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرایی شد.

محمد سعید کریمیان مدیر کل انتقال خون کردستان در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از نیرو‌های همیشه در صحنه نظامی و انتظامی اظهار کرد: هنگامی که مردم به طور مستمر خون اهدا می‌کنند ذخایر کافی از هر نوع گروه خونی برای رفع نیاز بیماران در استان در دسترس است.

کریمیان با یادآوری اینکه مراکز انتقال خون سنندج و سقز روزانه ضدعفونی شده و تمام موارد بهداشتی در آن رعایت می‌شود افزود: توزیع ماسک‌های یک بار مصرف و تب سنجی از دیگر اقدامات انتقال خون کردستان است.

کریمیان گفت: بیماری کووید ۱۹ از طریق تزریق و اهدای خون منتقل نمی‌شود و از اهداکنندگان خون خواست با خیال راحت خون اهدا کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.