رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت:پروژه گوریه با هدف آبی کردن بخشی از مزارع دیم، بالا بردن عملکرد در واحد سطح و ایجاد اشتغال در استان در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خدا رحم امیری زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: پروژه گوریه با هدف آبی کردن بخشی از مزارع دیم، بالا بردن عملکرد در واحد سطح و ایجاد اشتغال در استان در حال اجرا است و طی بازدید‌های میدانی که از پروژه مذکور انجام شد، شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی کار‌های برقی و پیشرفت ۹۰ درصدی قسمت‌های مکانیکی این طرح بودیم.

او در ادامه بیان داشت: پروژه گوریه یکی از طرح‌های شاخص استان بوده که به دلیل ارتباط آن با پروژه طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری از اهمیت ویژه‌ای برای استان برخوردار است و باید به صورت جدی پیگیری شود.

امیری زاده ضمن اشاره به اهمیت افتتاح این طرح برای کشاورزی استان تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص کشور و جایگاه بخش کشاورزی در اقتصاد، باید برای بهره‌برداری از این پروژه تلاش مجدانه‌ای داشته باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: مدیریت آب و خاک سازمان باید بهره‌برداری از این پروژه را در کوتاهتری مدت زمان ممکن در دستور کار خود قرار دهد و انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق، زمانبندی مناسب و استفاده از ظرفیت و تجارب اکیپ‌ها و متخصصان فنی، این طرح در کوتاهترین زمان به بهره‌برداری رسیده و مشکل تامین آب مردم منطقه حل شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.