فرماندار شهرستان دالاهو گفت : راه اساسی قطع زنجیره کرونا ویروس، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کرم محمدی فرماندار شهرستان دالاهو گفت : بیش از هفت ماه است فرزندان شریف ملت ایران در مجموعه بهداشت و درمان با تمام وجود در نبرد با ویروس کرونا فداکاری‌های تاریخی برای سلامت ما به نمایش گذاشته اند.

او گفت : در این راه ده‌ها تن از کادر پزشکی، مامایی، پرستاری و سایر نیرو‌های مرتبط، به این بیماری مبتلا و یا به شهادت رسیده اند.

محمدی افزود : اینان سرمایه‌های گرانسنگ امروز و فردای این سرزمین هستند، بیاییم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به یاری مجاهدان عرصه صیانت از سلامت مردم بشتابیم.

او افزود : بی اعتنایی به دستورالعمل های بهداشتی، یعنی تسریع و کمک به خستگی و از پای درآوردن سربازان جان برکف سفید پوش وطن.

محمدی ادامه داد : قطع و یا کاهش زنجیره شوم ویروس کرونا، همراهی و همکاری و احساس مسئولیت ما بعنوان شهروندان هر نقطه از میهن اسلامی، طلب می‌کند.

او افزود : رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستشوی دست ها، تمام آن چیزی است که سربازان جان برکف سفید پوش وطن از ما انتظار دارند. روا نیست با بی توجهی ما، هر روز شاهد افزایش ابتلای بیشتر هم وطنان، بالا رفتن آمار جان باختگان، تکمیل ظرفیت بیمارستانها، خستگی و شهادت مجموعه بهداشت و درمان باشیم.

محمدی گفت : از مردم خوب و شرافتمند و مسئولیت پذیر شهرستان دالاهو خاضعانه استدعا دارم خطر افزایش شیوع کرونا را جدی بگیرند.

او گفت : در این شرایط حساس از بزرگان منطقه و در راس آن‌ها سادات محترم اهل حق، علمای بزرگوار شیعه و سنی انتظار می‌رود تا مانند همیشه از اعتبار و آبروی خود برای سلامت پایدار مردم تلاش‌های خود را ادامه دهند.

محمدی افزود: از فعالان زحمت کش فضای مجازی، اصحاب رسانه و هر آن کس که دل در گرو سلامت هم وطنانش دارد، انتظار می‌رود کماکان انتقال دهنده پیام‌های مراکز بهداشتی و درمانی باشند. کماکان ایجاد حساسیت و جدی بودن خطر شیوع بیماری کرونا را به مخاطبان خود منتقل نمایند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.