فرماندار گیلانغرب گفت : تمهیدات لازم در این شهرستان برای آمادگی مقابله با حوادث غیرمترقبه در آستانه فصل سرما اندیشیده شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب بر لزوم برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم برای پیشگیری و مقابله با حوادث غیرمترقبه احتمالی توسط دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران تاکید کرد.

او گفت : خط کشی محور‌های مواصلاتی اصلی، بازبینی و پاکسازی دهانه پل‌ها و ابنیه، لایروبی و پاکسازی انهار سطح شهر‌ها و روستاها، تعویض تیر‌های برق فرسوده و رفع مشکلات راه‌های عشایری از جمله اقدامات مهم در این زمینه است.

فرماندار گیلانغرب افزود: همچنین تمهیدات مناسب برای کنترل و فعال‌سازی دریچه‌های اضطراری ۲ سد مجاور شهر گیلانغرب اتخاذ شده است.

محمودیان ادامه داد: حجم ذخیره‌سازی سه سد زاگرس، سراب و مخزنی ۸۸ میلیون متر مکعب است که باتوجه به ذخیره ۴۲ میلیون مترمکعبی فعلی تا سطح بیش از ۴۶ میلیون متر مکعب دیگر نیز در فصل بارش امکان ذخیره‌سازی آب وجود دارد.

او از برنامه ایجاد یک پایگاه جدید امداد و نجات جاده‌ای در منطقه داربادام بخش گواور محور اسلام آباد به گواور با توجه به موقعیت کوهستانی و سخت گذر بودن آن نقطه خبر داد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.