رئیس پلیس فتا استان زنجان در مورد کلاهبرداری ثبت نام در پیاده روی اربعین هشدار داد و گفت: هرگونه تبلیغ ثبت نام پیاده روی اربعین در فضای مجازی، جعلی است و شهروندان باید توجه کنند امسال تحت هیچ شرایطی این تجمعات برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ  آدینه لو رئیس پلیس فتا استان زنجان  با اشاره به این که امسال با توجه به شیوع کرونا، پیاده روی اربعین برگزار نخواهد شد، گفت: تبلیغاتی که در فضای مجازی مبنی بر پیاده روی اربعین انجام می‌گیرد کاملا جعلی بوده و کلاهبردارن با انتشار این خبر سعی بر فریب مردم، معرفی آنان به سایت‌های جعلی در خصوص ثبت نام کاروان‌های پیاده روی اربعین، هدایت به درگاه‌های پرداخت جعلی و در نهایت سرقت اطلاعات کارت بانکی را دارند تا اقدام به برداشت وجه از حساب شهروندان کنند.

او با تاکید بر این که پلس فتا به شدت در حال رصد فضای مجازی در ارتباط با شایعات پیاده روی اربعین است، خاطرنشان کرد: با افرادی که مبادرت به شایع پراکنی کنند بنابر هماهنگی‌های انجام شده با دادستان استان زنجان، برخورد‌ قانونی خواهد شد.

این مسئول با اشاره به این که شهروندان باید اخبار و اطلاعاتی که با پیاده روی اربعین در ارتباط است را از مراجع رسمی کشور پیگیری کنند، تصریح کرد:تحت هیچ شرایطی نباید به شایعاتی که پایه و اساسی ندارد و در فضای مجازی منتشر می‌شود، توجهی داشت.

سرهنگ آدینه لو گفت: پلیس فتا، به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پاسخگوی نیاز شهروندان است و همشهریان درصورت مشکوک شدن  به موردی می‌توانند مراتب را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ یا سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir گزارش  دهند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.