رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی در زنجان خبر داد و گفت: این متهم با سوء استفاده از اعتماد شاکی اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب وی کرده بود.

 برداشت غیرمجاز اینترنتیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ محمد‌علی آدینه‌لو رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در پی وصول شکوائیه احدی از شهروندان زنجانی به پلیس فتا دایر بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی به مبلغ معلوم، موضوع جهت شناسائی و دستگیری عاملین جرم در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او خاطر‌نشان کرد: با اقدامات فنی و شیوه شگرد‌های خاص پلیسی متهم به‌هویت معلوم در استان زنجان شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازجویی‌های اولیه متهم منکر هرگونه بزه ارتکابی می‌شد، ولی پس از مواجهه شدن با مستندات و مدارک جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان به بزه ارتکابی معترف و بیان داشت از دوستان شاکی می‌باشد با سوء‌استفاده از اعتماد وی پس از دستیابی به اطلاعات حساب بانکی، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی کرده است.

سرهنگ آدینه لو با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دلایل برداشت‌های غیرمجاز از حساب بانکی، اعتماد نابجا به دوستان و آشنایان است، افزود: از کاربران انتظار داریم به هیچ وجه کارت بانکی و اطلاعات آن را در اختیار دیگران قرار ندهند.

رئیس پلیس فتا استان زنجان در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، آن را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.