جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های زنجان و طارم خبر داد.

 دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ ایرج خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به استفاده پلیس از همه ظرفیت‌های خود در راستای تامین امنیت انتخابات پیش رو گفت: پلیس، ضمن رعایت اصل بی طرفی با کسانی که قصد ایجاد تنش و نا امنی در امر انتخابات را داشته باشند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

او امنیت انتخابات را ضامن سلامت و مشارکت حداکثری مردم دانست و بیان داشت: در دور اول انتخابات که اسفند سال گذشته برگزار شد پلیس زنجان یکی از امن‌ترین فضا‌ها را برای حضور پرشور مردم فراهم کرده بود و به یاری خداوند همین روند را در دور دوم نیز تکرار خواهیم کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر حضور پر رنگ در صندوق‌های اخذ رای انتخابات با رعایت کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی و برنامه ریزی‌های دقیق در جهت تامین نظم و امنیت این مهم، بیان کرد: نیروی انتظامی بدون اینکه طرفدار کاندیدای خاصی باشد در عرصه انتخابات حاضر است.

سرهنگ خانی پور  گفت: پلیس خدمتگزاری به مردم را برای خود بزرگترین شان و برقراری امنیت برای آحاد مردم را بزرگترین افتخار می‌داند.

او خاطر نشان کرد: رعایت مسائل حفاظتی و قانون بکار گیری سلاح و همچنین حفاظت از صندوق‌های رأی با استفاده از نفرات و تجهیزات توسط کارکنان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان تاکید کرد و گفت: وظیفه دینی و انقلابی هر ایرانی به عنوان یک عضو از ملت بزرگ ایران شرکت در انتخابات است و انشاا... با حضور گسترده مردم عزیز در این انتخابات سرنوشت ساز شاهد خلق حماسه‌ای دیگر در دفتر زرین انقلاب باشیم.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.