رئیس آموزش و پروش استثنایی خراسان شمالی گفت : دانش آموزان با نیاز ها‌ی ویژه خراسان شمالی ۵ مقام برتر در مسابقات کشوری کسب کردند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  علی متقیان رئیس آموزش و پروش استثنایی خراسان شمالی از کسب ۵ مقام برتر در مسابقات کشوری فرهنگی و هنری دانش آموزان با نیاز ها‌ی ویژه که به صورت مجازی و با میزبانی مازندران برگزار شد خبر داد.


بیشتر بخوانید 


متقیان  افزود: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا امسال این مسابقات به صورت مجازی و با میزبانی مازندارن برگزار شد که پنج دانش آموز از مدارس با نیاز ها‌ی ویژه استان موفق به کسب مقام‌های برتر شدند.

او گفت: حمید رضا دستیان دانش آموز پایه دهم از مدرسه شهید دستغیب ۲ اسفراین موفق به کسب مقام دوم در رشته هنر چوب، زهرا حقیت از شهید دستغیب ۲ رتبه دوم دوخت تزئینی، مریم قلی پور از شهید دستغیب ۲ اسفراین موفق به کسب رتبه سوم سفال شدند

او افزود : سیده زهرا احمدی از مدرسه ایثار بجنورد موفق به کسب رتبه دوم چرم و مهدی زعفرانلوئی از مدرسه پاکدامن شیروان موفق به کسب رتبه سوم مشبک در پانزدهمین دوره مسابقات کشوری فرهنگی هنری دانش آموزان با نیاز‌های ویژه شدند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.