سریال تلویزیونی "جامانده" در قم تولید شد

"جامانده" به کارگردانی مجید صفری که در آستانه اربعین حسینی در قم تولید شده است ازهفته آینده از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سریال داستانی"جامانده" به نویسندگی سمیه ساجد و تهیه‌کنندگی وکارگردانی مجید صفری درواپسین روز‌های مانده به اربعین حسینی در قم تولید شد.

این مجموعه داستانی که به سفارش مؤسسه فرهنگی هنری شهدای ناجا تهیه شده است، روایت داستانی کوتاهی از مرزبانان نیروی انتظامی است که طی سال‌های گذشته در پایانه‌های مرزی مهران به زائران سیدالشهدا (ع) خدمت می‌کردند و مسئولیت کار‌های گذرنامه وهمراهی زائران را برعهده داشتند و امسال بخاطرشرایط کرونا، مسیرخدمت‌رسانی‌شان تغییر می‌کند.

گیتی معینی، مهدی امینی‌خواه، زهرا فراهانی راد، سوگند مقدم، امیر بهرامی و جواد ذاکری در مجموعه داستانی «جامانده» نقش آفرینی می‌کنند.

سریال تلویزیونی

سریال تلویزیونی

سید روح الله حسینی مشاور کارگردان، حسین ملکوتی صدابردار، مجتبی معصومی مدیر تصویربرداری، فاضل حائری گریم و مجتبی رضایی مدیر برنامه‌ریزی از عوامل این مجموعه هستند.

«جامانده» با پایان تصویربرداری، هم اکنون روی میز تدوین قرار دارد و ازهفته آینده از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

مجید صفری اولین تجربه خود را در قالب کارگردانی تجربه می‌کند و تولید سه مجموعه داستانی دیگر با نام «نذر»، «آینه» و «هم قدم» را در مرحله تولید دارد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار