پست خراسان شمالی ۷۲۱ هزار مرسوله را به مقصد رساند

مدیرکل پست خراسان شمالی گفت: اداره کل پست استان در نیمه نخست امسال ۷۲۱ هزار مرسوله را جابه‌جا کرد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۷.۶ درصد رشد یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   علی اکبر خانی مدیرکل پست خراسان شمالی، میانگین رشد کشوری جابه جایی مرسولات در نیمه نخست امسال نسبت به پارسال را ۱۳ درصد عنوان کرد و گفت: در نیمه نخست پارسال ۶۱۲ هزار و ۸۵۸ مرسوله توسط پست استان جا به جا شده بود.

اودر خصوص ترافیک بسته و امانت صادره نیز افزود:  امسال ۶۸ هزار و ۲۰۷ بسته پستی ارسال شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۵۰ درصد افزایش دارد.


بیشتر بخوانید 


خانی با بیان اینکه رشد کشوری در این شاخص ۸۸ درصد بوده است گفت : پارسال در همین مدت در این استان ۲۷ هزار و ۲۱۸ بسته پستی ارسال شده بود.

او در خصوص مرسولات اینترنتی وارده و صادره از استان نیز گفت: در ۶ ماهه امسال ۳۸ هزار و ۸۹۱ مرسوله به این روش وارد استان شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۵۱ درصد رشد داشته است.

مدیرکل پست خراسان شمالی افزود : پارسال در همین مدت ۲۵ هزار و ۶۵۴ مرسوله وارد شده بود.

خانی ترافیک مرسولات وارده دیجی کالا به استان را نیز در این مدت ۴۵ هزار و ۷۱۵ مرسوله دانست و افزود: این شاخص نیز در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۱۰ درصد رشد داشته است، چرا که در ۶ ماهه اول پارسال تنها ۲۱ هزار و ۶۹۵ مرسوله دیجی کالا وارد استان شده بود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.