شهردار سنندج گفت:آتش نشانان همیشه ثابت کرده اند که در مواقع بروز حوادث در صف مقدم امدادرسانی بوده و هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،صیدی شهردار سنندج ضمن تبریک فرا رسیدن ۷ مهرماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی به آتش نشانان سنندجی گفت: همواره در زمان بروز حوادث مختلف در سطح شهر، این آتش نشانان هستند که با سرعت عمل و ایثارگونه به یاری شهروندان می‌شتابند و در راستای حفظ جان و مال همشهریان عزیز سلامت خود را به خطر می‌اندازند.

او افزود:آتش نشانان که بصورت شبانه روزی در آماده باش هستند همیشه ثابت کرده اند که در مواقع بروز حوادث در صف مقدم امدادرسانی بوده و هستند و بعضاً هم در حوادث مختلف جان خود را در راه نجات جان مردم از دست خواهند داد و به درجه رفیع شهادت نائل خواهند آمد.

صیدی بیان کرد:بی شک فرهنگ سازی و آموزش رعایت نکات ایمنی دو مؤلفه مهم و تاثیر گذار در راستای کاهش حوادث است که باید سازمان آتش نشانی در اولویت برنامه‌های آموزشی خود قرار دهد.

شهردارسنندج گفت:شهروندان هم با تعامل و همکاری لازم در زمان بروز حوادث با دستگاه‌های امدادی بویژه آتش نشانان می‌توانند در تسریع انجام عملیات امدادی و عملیاتی یار و یاور آتش نشانان باشند.

صیدی در پایان از تلاش شبانه روزی تمام آتش نشانان فداکار بویژه آتش نشانان غیور و ایثارگر سنندجی در خدمت رسانی و امداد رسانی به شهروندان تشکروقدردانی کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.