دادستان راور از درگیری مسلحانه ماموران یگان تکاوری ۱۱۳راور با اشرار مسلح خبر داد و گفت: در این عملیات یکی از اعضای این باند به همراه نیم تن موادمخدر دستگیر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابوالفضل فرحبخش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور از درگیری مسلحانه ماموران یگان تکاوری ۱۱۳ امام موسی کاظم (ع) شهرستان راور با اشرار مسلح خبر داد و گفت: در این عملیات، یکی از اعضای این باند مسلح به همراه نیم تن موادمخدر دستگیر شده است.

او افزود: پس از انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی از سوی پلیس، مشخص شد، اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر، قصد حمل و جابجایی یک محموله موادمخدر را از پهنای کویر راور به سمت خراسان جنوبی دارند.

فرحبخش بیان کرد: بدون فوت وقت، موضوع پیگیری و دستورات قضایی لازم برای شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ صادر و در دستور کار یگان تکاوری ۱۱۳ امام موسی کاظم (ع) قرار گرفت.

او تصریح کرد: در نهایت شامگاه گذشته در یک عملیات مشترک از سوی ماموران یگان تکاوری ۱۱۳ امام موسی کاظم (ع) راور و ماموران یگان تکاوری ۱۰۲ دیهوک خراسان جنوبی، باند مذکور در عمق کویر مورد ضربه قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور بیان داشت: پس از یک تعقیب و گریز مسلحانه در نهایت تعدادی از قاچاقچیان با رها کردن موتورسیکلت‌ها و با استفاده از تاریکی شب و تیراندازی، اقدام به فرار به سمت ارتفاعات کردند. 

او گفت: در این عملیات ۵ دستگاه موتورسیکلت به همراه ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است و عملیات تکاوران برای دستگیری سایر اعضای این باند، همچنان ادامه دارد.

استان کرمان به لحاظ موقعیت جغرافیایی به عنوان خاکریز مقدم مبارزه با قاچاق مواد مخدر در کشور مطرح است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار