با تبرئه شدن افسران پلیسی که با ۸ گلوله «برونا تیلور» را به قتل رساندند، موج جدیدی از اعتراضات به نژادپرستی آمریکا را فرا گرفت.

به گزارش گروه ‌بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک پست، با اعلام حکم دادگاه کنتاکی مبنی بر تبرئه شدن افسران پلیسی که به ضرب‌گلوله برونا تیلور، دختر سیاه‌پوست آمریکایی را به قتل رسانده بودند، موج جدیدی از اعتراضات ضدنژادپرستی در کانون وقوع این جنایت یعنی شهر کنتاکی ایجاد شده است.

۱۳ مارس بود که سه افسرپلیس با یورش به آپارتمان برونا تیلور ۲۶ ساله در لوئیزویل کنتاکی، با شلیک بیش از بیست گلوگه این دختر سیاه پوست را به قتل رساندند. برونا در حالی مورد اصابت هشت گلوله قرار گرفت که به نشانه تسلیم شدن دستش را بالا برده بود.

به نوشته تایمز، در ادامه اعتراضات مردمی به تبرئه افسرانی که این دختر۲۶ ساله را مورد هدف قرار داده‌ بودند، تظاهرکنندگان در ساعت ۹ پنجشنبه شب در  بلوار سانست هالیوود در لس آنجلس تجمع کردند. اما درست چند ساعت بعد از شکل گرفتن این تجمع اعتراضی، یک وانت با شتاب گرفتن  به سمت جمعیت آمده و چندین نفر را زیر می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


ویدئویی کوتاه از لحظه برخورد وانت با یکی از معترضان در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد راننده به شدت به یکی از معترضان کوبیده و او  را به عقب پرتاب می‌کند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی لس آنجلس گفته است پس از حادثه امدادگرانی که در نزدیکی بلوار سانست بودند به محل حادثه فراخوانده شده و مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند. از وضع آسیب دیدگان این حمله تاکنون خبری منتشر نشده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
قدیمی ها میگن چهار دست و پا خودت را بپا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
چه خبر از فلوید
آخرین اخبار