کریمیان گفت: همانند رزمندگان وطن که از مردم در برابر دشمن بعثی دفاع کردند، امروز نیز در شرایط شیوع بیماری کرونا این تکلیف بر دوش مدافعان سلامت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در آیین تجلیل از مدافعان سلامت که در بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس، گنجینه‌ای پایان‌ناپذیر و سرمایه‌ای همیشه گرانبها و ماندگار از هشت سال دفاع جانانه ملت رشید و رزمندگان جان برکف در برابر دشمنان است که نقشی تاریخ ساز و بی‌بدیل در ایران اسلامی دارد.

او افزود: رزمندگان ما بعد از تجاوز دشمن بعثی در ۳۱ شهریور ماه ۱۳۵۹، با حضور در جبهه‌های نبرد علیه دشمن، با تکیه بر قدرت ایمان در مقابل این نبرد نابرابر تا پای جان ایستادگی کردند.

کریمیان مطرح کرد: دفاع مقدس نماد عینی چهل سال عزت، شهادت طلبی، ایستادگی، همدلی، بصیرت، دشمن‌شناسی و ایثار و ازخودگذشتگی برای اعتلای نام نظام جمهوری اسلامی است و نسل‌های امروز و آینده باید بیش از هر زمان دیگری با این فرهنگ غنی و متعالی ایثار و شهادت آشنا شوند و بدون شک بررسی زوایا و شناخت لحظات مختلف دوران دفاع مقدس و تبیین آن برای مردم و نسل جوان یک رسالت مهم دینی و انقلابی است.

او بیان کرد: امروز در عرصه مبارزه با بیماری کرونا، مدافعان سلامت با تاسی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، در رابطه با حفظ سلامت مردم احساس تکلیف نموده اند و از آغاز شیوع این ویروس منحوس در صف مقدم مبارزه با آن حضور داشته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: اگر دیروز رزمندگان وطن از مردم در برابر دشمن بعثی دفاع کردند، امروز در شرایط شیوع بیماری کرونا این تکلیف بر روی دوش مدافعان سلامت خواهد بود و یقیناً با ایثار و ازخودگذشتگی برای سلامت مردم صادقانه خدمت خواهند کرد.

او افزود: در دوران دفاع مقدس مردم پشتیبان زرمندگان بودند و در دوران مبارزه با بیماری کرونا باز هم مردم به شایستگی حامی و پشتیبان مدافعان سلامت بوده اند که این یک افتخار بزرگ برای مجموعه مسئولان و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.