رئیس دادگستری شهرستان لردگان معرفی شد.

دادگستریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه، سید حبیب الله مرتضوی به عنوان رئیس دادگستری شهرستان لردگان معرفی و از خدمات عیسی طاهری رئیس پیشین تجلیل شد.

احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در این مراسم ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: کار جهادی و عزم راسخ در دوران هشت سال جنگ تحمیلی موجب شد تا جمهوری اسلامی ایران بتواند سرافرازانه در برابر دشمنان و مستکبران ایستادگی و پایداری کند. وی افزود: امروز نیز که بار دیگر دشمنان، ایران اسلامی را آماج حملات و تحریم‌های مختلف قرار داده اند همه مسئولان و خادمان ملت باید با روحیه جهادی و انقلابی برای حل مشکلات مردم و جامعه تلاش نمایند.

او یکی از ارکان مهم پایداری کشور را توجه به مقوله امنیت دانست و اظهار کرد: لازمه امنیت اجرای قاطع عدالت و صیانت از حقوق مردم است و رهبر معظم انقلاب نیر قوه قضائیه را مکلف کرده اند که عدل و انصاف را گسترش داده و از حقوق آحاد ملت بدون هیچ تمایزی دفاع کند؛ چرا که به فرموده ایشان تحقق این مأموریت بزرگ مایه استقرار امنیت و آرامش واقعی و پایدار برای مردم خواهد شد.


بیشتر بخوانید


بهرامی با تقدیر از تلاش‌های کارکنان و قضات دادگستری لردگان تعامل میان بخشی و ارتباط با دستگاه‌های اجرایی را موجب عدالت گستری و حل مشکلات مردم دانست و از مسئولان حوزه قضایی لردگان خواست ضمن حفظ استقلال دستگاه قضایی برای خدمت بیشتر به مردم و پیشبرد امور منطقه با نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی ارتباط و تعامل مستمر داشته باشند.

او همچنین با اشاره به دستاورد‌های سفر ریاست محترم قوه قضائیه به استان تسریع در روند احداث ساختمان جدید دادگستری لردگان و راه اندازی پروژه ساختمانی مجتمع شورا‌های حل اختلاف لردگان را از جمله دستاورد‌های این سفر مهم برشمرد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.