رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری از مردم و مسئولان حاضر در برنامه سفر ریاست محترم قوه قضاییه به استان با صدور پیامی قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در پیامی از همکاری و مساعدت مردم شهید پرور و مسئولان تلاشگر استان در اجرای برنامه‌های سفر ریاست قوه قضاییه به استان تقدیر و تشکر کرد.


بیشتر بخوانید


متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
اکنون که با عنایت پروردگار و در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) سفر پرخیر و برکت ریاست محترم قوه قضاییه در تاریخ ۲۰ شهریور ماه ۱۳۹۹ با تلاش و همکاری و مساعدت همه مردم و مسئولین عزیز استان با موفقیت انجام شد بر خود فرض میدانم از نماینده معزز ولی فقیه در استان، استاندار محترم، اعضای شورای قضایی، همکاران عزیز قضایی و اداری، شورای تامین استان، شورای اداری استان، نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی، بسیجیان، نیرو‌های نظامی، امنیتی و انتظامی، صدا وسیمای مرکز استان، اصحاب رسانه، خبرنگاران، روزنامه نگاران، خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران، کشاورزان، نخبگان و همه کسانی که در اجرای برنامه‌های این سفر با دادگستری کل استان نهایت همکاری و مساعدت را داشتند کمال امتنان و تقدیر را داشته باشم.

قطعاً محبت همه عزیزان مسئولیت و وظیفه مجموعه دستگاه قضایی استان را در ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم عزیز، قدردان و ولایت مدار استان دوچندان می‌نماید.

امید است با بکارگیری منویات، ارشادات و رهنمود‌های ریاست محترم قوه قضاییه در اجرای سیاست‌های کلان دستگاه قضایی زمینه رشد و بالندگی هر چه بهتر استان فراهم آید.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار