مورگان اورتگاس به سخنان رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مورگان اورتگاس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به سخنان حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در نشست مجازی مجمع عمومی سازمان ملل واکنش نشان داد.

بر این اساس، اورتگاس در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: در حالی روحانی در سخنان خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل از حمایت ایران از صلح و مبارزه با تروریسم خبر داد که تهران با حمایت از گروه‌های نیابتی خود در خاورمیانه در حال حمایت از گروه‌های تروریستی است.

در این پیام آمده است: اگر ایران مدعی پایان سیطره و هژمونی است، چرا نیروهایش را از عراق خارج نمی‌کند و به تلاش‌های خود برای سیطره بر لبنان از طریق حزب الله پایان نمی‌دهد.

اورتاگاس مدعی شد: تحریم‌های ما علیه ایران شامل تجارت بشر دوستانه نمی‌شود! ما تنها برنامه‌های تروریستی و هسته‌ای ایران را هدف قرار داده ایم.

پیش‌تر خبرگزاری رویترز در گزارشی اعلام کرد تحریم‌های آمریکا علیه ایران بخش‌های بشر دوستانه شامل خرید دارو و مواد غذایی را نیز هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
توجه نکنید ،هر چه قدرت نظامی ما بیشتر شود صدای صلح طلبی ما را واضحتر میشنوند
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۱۳ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
تو واقعا خری یا خودتو به خریت زدی !!!!
_ما هژمونی آمریکا رو لگدمال کردیم یک
دو : حزب الله و حشد از تابعین و مردم لبنان و عراق هستند .
اما شما آمریکایی ها اشغالگرید .

برو آرایشتو بکن
Iran (Islamic Republic of)
احمد ی
۱۰:۰۶ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
شما اینجا چیکار میکنید ؟ ترور....... وقاحت
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۹:۳۷ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
سرکارخانم مورگان اورتگاس شما دارودسته ی کاخ سفید چرا؟ هرچه که منسوب به خودتان است با مهندسی معکوس به مخالفانتان نسبت میدهید؟ سرکارخانم مرزهای بین المللی آمریکا و حدودش تا کجاست؟ چرا؟ارتش سنتکام آمریکا در سوریه و عراق با اشغال آب وخاک بر سر چاههای نفت و گاز پایگاه نظامی زده و با تروریست های پرورشی خودش بنام داعش کشتار دسته جمعی میکند؟ چرا؟ با تعلیف و علیق گاوهای شیرده خودش با ائتلاف باصطلاح عربی بطور شبانه روزی ملت یمن را بمباران و کشتار دسته جمعی میکند؟ چرا؟تمام تسلیحات آمریکا و اروپا برای این گاوهای شیرده ارسال انبوه میشود؟و.....و.....و.....همین قدر در جواب اظهارات سخیف شما کافی است...............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
غلط کردی، هرگونه معامله با ایران را تحریم کرده اید.
Spain
ناشناس
۰۳:۳۹ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
تا چشتون در بیاد. ما هدفمون برچیدن هژمونی شماست و این کارم می کنیم. به کمک خدا
آخرین اخبار