فرماندار نهبندان گفت: دفاع مقدس امروز به عنوان یک دانشگاه نیاز به تدریس داشته و این اقتدار باید برای جوانان امروز بازخوانی و مرور شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی فرماندار نهبندان در مراسم نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه شهید پیرامی نهبندان گفت: دفاع مقدس امروز به عنوان یک دانشگاه بزرگ نیاز به تدریس دارد و باید برای جوانان و نسل امروز بازخوانی و مرور شود.

او با اشاره به سخنرانی روز گذشته رهبر انقلاب، افزود: مطالب بسیار مهمی در این سخنرانی بازگو شد، این مطالب بسیاری از شبهات را رفع کرد.

بیکی با بیان اینکه جوانان در آغازین روز‌های دفاع مقدس بدون چشم داشت و هرگونه ملاحظه‌ای به صف دفاع مقدس پیوستند، گفت: وجود ۳۶ هزار دانش آموز شهید از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.


بیشتر بخوانید


فرماندار نهبندان  اعتماد امام خمینی (ره) به جوانان را عامل مقاومت و پیروزی در جنگ تحمیلی عنوان کرد و اظهار کرد: ایران بعد از گذشت کمتر از دو سال از جریان پیروزی انقلاب، با دست خالی با دشمن مبارزه کرد چرا که تجهیزات ایران با کشور مقابل برابری نداشت بنابراین ایستادگی و مقاومت ملت سبب پیروزی شد.

او با بیان اینکه دانش آموز امروز باید برای نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف کشور آماده شود، گفت: اصل وحدت، انسجام و همدلی افراد تحت فرماندهی قوی در دفاع مقدس سبب اقتدار نظام شد، امروز هم اگر بخواهیم در مقابل دشمن به موفقیت‌ها و پیشرفت‌هایی دست یابیم، باید وحدت و انسجام را سر لوحه کار خود داشته باشیم.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار