سرپرست امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: با همکاری اساتید، محتوای تدریس ۳۸۰ نفر از آن‌ها در سامانه lms دانشگاه بیرجند بارگذاری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده سرپرست امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در آئین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه فرهنگیان، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: با شیوع ویروس کرونا، اقدامات موثری در حوزه آموزش مجازی انجام شد.

او افزود: در این راستا، محتوای تدریس ۳۸۰ استاد در سامانه lms دانشگاه بیرجند بارگذاری شد.

مهدی زاده عنوان کرد: ۱۴ حلقه و هسته آموزشی نیز در فضای حقیقی و مجازی برای پیگیری امور آموزشی تشکیل شده است.

سرپرست امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی تصریح کرد: همایش منطقه‌ای تاثیر تربیت بر شعر و ادب فارسی و جشنواره ملی آموزش تاریخ که به واسطه کرونا به تعویق افتاده بود، در آبان ماه برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


او گفت: در جشنواره ملی ایده پردازی ۲۷۰ اثر از خراسان جنوبی حضور دارد که در مرحله داوری قرار داشته و نتایج به زودی اعلام خواهد شد.

مهدی زاده اظهار کرد: ۱۰ هکتار زمین به دانشگاه فرهنگیان استان اختصاص یافته است که با جدیت در حال انجام امور عمرانی می‌باشیم تا بتوانیم قسمتی از مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی را مرتفع کنیم.

سرپرست امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با اشاره به فعال بودن ۴ نشریه فرهنگی دانشجویی در سطح استان گفت: برنامه‌هایی در راستای عمل به بیانیه گام دوم انقلاب در جریان است.

او شعار امسال دانشگاه فرهنگیان را خیزش به سوی کیفیت عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا با عمل به این شعار در زمینه‌های مختلف، به اعتلای هر چه بیشتر دانشگاه فرهنگیان کمک کنیم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.