فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان خوسف از برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

بشیری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خوسف در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: یادواره شهدای دفاع مقدس در خوسف با حضور خانواده‌های شهدا، مسئولان و مردم برگزار خواهد شد.

او افزود: این مراسم در فضای باز مسجد امام جعفر صادق (ع) این شهرستان و با رعایت دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

بشیری بیان کرد: این یادواره با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهدای عبادی، پایگاه مقاومت بسیج ام ابیها (س)، حوزه مقاومت بسیج شهید چمران و گردان دوازدهم امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خوسف با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اقتدار ایران به برکت انقلاب، پایداری و هدایت گری‌های عالمانه رهبری روز به روز فزونی یافته و به الگویی برای ملت‌های اسکتبار ستیز تبدیل شده است و زنده نگه داشتن خاطرات هشت سال دفاع مقدس لازم است تا نوجوانان و جوانان هم ایستادگی و مقاومت را بیاموزند.

او در ادامه گفت: سرکشی، دیدار، دلجویی و بررسی مشکلات خانواده‌های شهدا و عطر افشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس این شهرستان است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.