رییس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان از برخورد سخت دستگاه قضا با اخلال گران امنیت جامعه خبر داد، گفت:قاچاقچیان از رسیدگی های دادگاه انقلاب کرمان واهمه دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، احمدقربانی ،رئیس دادگاه انقلاب کرمان گفت: برای حفظ امنیت هزینه زیاد می‌شود  لذا باید مقابل دسیسه‌های دشمنان با تمام قدرت مقابله کنیم.

او افزود: امسال پرونده‌های مهم امنیتی و قاچاق موادمخدر در این دادگاه رسیدگی و احکام آن‌ها صادر شده است به گونه‌ای که عناصر ناامنی و قاچاقچیان موادمخدر و ایادی آن‌ها نسبت به رسیدگی به پرونده‌ها در دادگاه انقلاب اسلامی کرمان واهمه دارند.

او بیان کرد: دشمنان نظام سعی می‌کنند به هر طریقی از جمله شیوع فرهنگ غلط استفاده از موادمخدر به خصوص بین جوانان، پشتوانه نظام را ضعیف کنند.

رییس دادگاه انقلاب کرمان تاکید کرد:برخورد با جرائم خشن و امنیتی در حمایت از اقتصاد مقاومتی، سرمایه گذاری و رونق تولید نقش زیادی دارد چرا که کسانی که قصد دارند در منطقه‌ای سرمایه گذاری کنند چنانچه ببینند آن منطقه امن است  با خیال راحت اقدام به سرمایه گذاری می‌کنند و باعث محرومیت زدائی و رونق اقتصادی خواهد شد.

او گفت:استان کرمان یکی از مسیر‌های مقرون به صرفه برای قاچاقچیان موادمخدر برای انتقال مواد به سایر نقاط کشور و حتی ترانزیت مواد مخدر است به همین منظور از این مسیر نهایت سواستفاده را می‌کنند.

این مقام قضایی در پایان توصیه کرد: والدین و خانواده‌ها مواظب فرزندان خود به عنوان بزرگترین سرمایه زندگی باشند و اجازه ندهند این سرمایه‌ی گرانقدر در دام قاچاقچیان موادمخدر گرفتار شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار