فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف ۵ تن و ۴۸ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق به ارزش بیش از ۴۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سرهنگ  مجید یگانه پورفرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن و در پی انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی این فرماندهی مبنی براینکه افرادی قصد انتقال مقدار زیادی سنگ معدن قاچاق به شهرستان سبزوار را دارند بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او  با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند ۲ دستگاه خودرو که برای انتقال این مقدار سنگ معدن مورد استفاده قرار می‌گرفت را شناسایی کنند، افزود: با تلاش ماموران این خودرو‌ها متوقف که در بازرسی از هر دو خودرو مقدار ۵ تن و ۴۸ کیوگرم سنگ معدن قاچاق کشف و ضبط شد.


بیشتر بخوانید


او  با بیان اینکه ۲ متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت : متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی و خودرو‌های توقیف شده نیز به پارکینگ منتقل و سنگ معدن کشف شده نیز با هماهنگی مقام قضائی تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود : اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن در سطح شهرستان با قدرت ادامه دارد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.