فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف ۱۱ تن و ۸۰۰ کیلوگرم سنگ معدن غیر مجاز به ارزش بیش از ۸۲۶ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سرهنگ مجید یگانه پورفرمانده انتظامی شهرستان اسفراین   گفت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن، ماموران یگان امداد این فرماندهی در حین گشت زنی در سطح شهرستان موفق به شناسائی یک دستگاه کامیون حامل سنگ معدن غیر مجاز از نوع سرب در خیابان طالقانی شدند.


بیشتر بخوانید


او  با اشاره به اینکه ماموران خودروی حامل سنگ معدن را در سطح شهر متوقف کردند افزود: در بازرسی از این کامیون مقدار ۱۱ تن و ۸۰۰ کیلوگرم سنگ معدن فاقد مجوز کشف و ضبط شد.

او در ادامه بیان داشت: راننده کامیون برای چشم پوشی ماموران اقدام به پرداخت مبلغ ۴۰ میلیون ریال رشوه به یکی از ماموران کرد.

سرهنگ یگانه پور با اشاره به صحت عمل ماموران وظیفه شناس گفت : این مامور ضمن امتناع از دریافت رشوه مراتب را صورتجلسه و حسب دستور مقام قضائی، متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

او افزود : خودرو توقیف و سنگ معدن کشف شده تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از ۸۲۶ میلیون ریال برآورد شده است، افزود : اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن در سطح شهرستان با قدرت ادامه دارد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.