رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۳ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق در شبانه روز گذشته با تلاش آتش نشانان انجام شد.

انجام ۱۳ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق طی شبانه روز گذشته در اهوازابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به انجام ۱۳ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان طی شبانه روز گذشته گفت: ساعت ۳۴ دقیقه بامداد دیروز طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، برخورد شدید ۲ دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و ام وی ام با یکدیگر و برخورد هر ۲ خودرو به پایه برق در مسیر سه راه به سمت حمیدیه مقابل فلکه عین ۲ اطلاع رسانی شد.

او افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با نصب علائم ترافیکی در مسیر، پس از قطع جریان برق خودرو‌ها و رفع نشت سوخت خودرو‌ها از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کردند.

قنبری به وقوع آتش سوزی منزل مسکونی به علت اتصال برق کولر ۲ تیکه درمنطقه آخر آسفالت ساعت ۲ و ۵۶ دقیقه بامداد اشاره کرد و بیان داشت: آتش نشانان با ایمن سازی محل، شعله‌های حریق را مهار و با استفاده از فن دمنده هوا دود ناشی از حریق را ازساختمان تخلیه کردند. ضمن اینکه آتش نشانان آتش سوزی منازل مسکونی در مناطق مهدیس خیابان انتظامی ساعت ۱۰ و ۱۳ دقیقه، فرهنگیان یک انتهای خیابان نیلوفر ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه، شهرک دانشگاه خیابان ۵ دانشجو ساعت ۱۹ و ۳۸ دقیقه مهار کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به مهار آتش سوزی درختان پارک شهروند جنب ایستگاه برق ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه با تلاش آتش نشانان تصریح کرد: آتش سوزی منزل مسکونی در سه راه خرمشهر خیابان وحدت ساعت ۲۰ و ۵۸ دقیقه و منزل مسکونی در منطقه گلستان خیابان اسفند به علت اتصال هود آشپزخانه ساعت ۲۱ و ۱۲ دقیقه با حضور به موقع آتش نشانان اطفا و از گسترش حریق جلوگیری شد.

او با اشاره به مهار آتش سوزی درختان بلوار ساحلی حد فاصل پل پنجم و پل غدیر مقابل سیلو ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه با تلاش آتش نشانان ادامه داد: زبانه‌های آتش منزل مسکونی در خیابان رودکی بین ادهم و احمدی به علت اتصال در سیم کشی برق ساختمان، ساعت ۲۳ و ۵ دقیقه با تلاش آتش نشانان سریعا مهار شد.

قنبری افزود: ماموران امداد و نجات سازمان درعملیات نجات از کابین آسانسور در کوی ملت انتهای خیابان سیمین و نجات محبوس شده‌ها در اماکن در منطقه کیانپارس خیابان ۵ شرقی و منطقه نادری ۵ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.