رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۷ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان در ۲۴ ساعت گذشته بود.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش سوزی مغازه قصابی درمنطقه کیانشهر به سامانه ۱۲۵ سازمان مخابره شد و با حضور به موقع آتش نشانان شعله‌های حریق مهار و از گسترش حریق جلوگیری شد.

او افزود: آتش سوزی مغازه تجاری ساعت ۱۱ و ۴۸ دقیقه در منطقه آخر آسفالت به علت اتصال جعبه فیوز مینیاتوری آتش نشانان را به محل حادثه کشاند و زبانه‌های آتش که به وسایل مغازه سرایت کرده بود با تلاش آتش نشانان مهار شد. ضمن اینکه اتصال در سیم کشی هود آشپزخانه منجر به آتش سوزی و دودگرفتگی واحد مسکونی در مجتمعی در سپیدار۶ ساعت ۱۳ و ۴۹ دقیقه شد و آتش نشانان با استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان شعله‌های حریق را در آشپزخانه مهار و از سرایت حریق به سایر قسمت‌های منزل جلوگیری کردند.

قنبری با اشاره به مهار آتش سوزی نیزار‌های انتهای بلوار امام شرقی نرسیده به بازار آهن فروشان ساعت ۲۱ و ۴۵ با کمک آتش نشانان، تصریح کرد: منزل مسکونی ساعت ۲۲ و ۴۹ دقیقه در منطقه فرهنگ شهر به علت افتادن پرده درون تراس بر روی اجاق گاز شعله ور منجر به حریق شد و آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه بدون اتلاف وقت با ایمن سازی محل حادثه و استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را در تراس مهار و از پیشروی حریق به داخل واحد مسکونی جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان به نجات یک شهروند از کابین آسانسور منطقه کیانشهر خیابان الحدید یک اشاره کرد و گفت: ماموران امداد و نجات جهت باز کردن درب منزل مسکونی در کوی فرهنگیان خیابان لادن یک اعزام و با جسد یک مرد در منزل مواجه شدند که پس از تحویل محل به عوامل نیروی انتظامی به ایستگاه بازگشتند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش سوزی ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.