رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۶ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات از سوی آتش نشانان در ۲۴ ساعت گذشته انجام شد.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: خودرو پراید حین حرکت در مسیر پدافند به علت اتصال سیم کشی موتور خودرو دچار حریق شد و شعله‌های حریق با تلاش آتش نشانان مهار شد.

او با اشاره به حادثه انفجار گاز منزل مسکونی ساعت ۱۳ و ۱۷ دقیقه در منطقه گلستان خیابان اقبال جنوبی افزود: آتش نشانان با امکانات و تجهیزات لازم در محل حادثه حاضر شدند و با قطع جریان برق و گاز ساختمان، محل حادثه را ایمن سازی کردند و حریق ناشی از انفجار را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

قنبری بیان داشت: این حادثه آسیب جانی نداشت و علت انفجار گاز نشت گاز از لوله اجاق گاز گزارش شده است و انبار منزل مسکونی ساعت ۱۴ به علت تماس مستقیم لامپ روشن بامواد سوختنی کاغذ و پلاستیکی در منطقه کوی سعدی خیابان خیام دچار آتش سوزی شد و ماموران آتش نشانی با ایمن سازی محل حادثه و لوله‌های آبرسان شعله‌های حریق را مهار و از بروز خسارت جلوگیری کردند. ضمن اینکه آتش سوزی تراس منزل مسکونی ساعت ۱۴ و ۴۱ دقیقه در منطقه مهدیس منازل علوم پزشکی به علت نشت گاز از کپسول گاز مایع با سرعت عمل آتش نشانان مهار و از پیشروی حریق به داخل ساختمان مسکونی جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به مهار آتش سوزی خودرو پراید از سوی آتش نشانان ساعت ۲۲ و یک دقیقه به علت اتصال سیم کشی داشبورد در منطقه چهارصد دستگاه خیابان علامه گفت: آتش نشانان در عملیات نجات یک مرد را از کابین آسانسور ساختمان مسکونی در اتوبان پاسداران نجات دادند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش سوزی ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.