حوادث امروز جمعه ۱۴ شهریور ماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه ۱۴ شهریور ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

مصدوم شدن یک نفر بر اثر واژگونی خودروی پراید در اهواز

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: گزارش واژگونی خودروی پراید در مسیر جاده ساحلی جنب پارک قوری در ساعت ۲۲ و ۲۹ دقیقه طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵، اطلاع رسانی شد و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بلافاصله ۲ دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات را از ایستگاه ۷۷ به محل حادثه اعزام کرد.

او با بیان اینکه خودروی پراید به علت سرعت بیش از حد و بی احتیاطی راننده واژگون و سرنشین زن ۲۵ ساله خودرو در اثر این حادثه مصدوم شد، افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با نصب علائم ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه با استفاده از ابزار تخصصی مصدوم را خارج کردند و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل و پس از بازگرداندن خودرو به حالت اولیه، به حاشیه امن مسیر انتقال دادند.

انفجار گاز مسکونی حادثه ساز شد

قنبری در ادامه اظهار داشت: ساعت ۱۳ و ۱۷ دقیقه امروز، جمعه ۱۴ شهریور ماه نیز با تماس تلفنی شهروندی به سامانه ۱۲۵ سازمان، انفجار گاز در ساختمان مسکونی در منطقه گلستان خیابان اقبال جنوبی اطلاع رسانی شد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات لازم در محل حادثه حاضر شدند و با قطع جریان برق و گاز ساختمان محل حادثه را ایمن سازی کرده و حریق ناشی از انفجار را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

او تصریح کرد: این حادثه آسیب و تلفات جانی نداشت و علت انفجار گاز نشت گاز از لوله اجاق گاز گزارش شده است.

منزل مسکونی در منطقه مهدیس دچار آتش سوزی شد

او بیان داشت: همچنین در ساعت ۱۴ و۴۱ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵سازمان، زنگ ایستگاه ۵۴ را به صدا در آورد و نیرو‌های عملیاتی این ایستگاه به محل حادثه در منطقه مهدیس منازل علوم پزشکی اعزام شدند و آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با شعله‌های حریق در تراس منزل مسکونی مواجه شدند و پس از تجهیز خود به دستگاه تنفسی و ایمن سازی محل حادثه به سرعت با به کارگیری یک رشته لوله آبدهی، شعله‌های حریق را در تراس مهار و از پیشروی حریق به داخل ساختمان مسکونی جلوگیری کردند.

قنبری گفت: علت آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان نشت گاز از کپسول گاز مایع گزارش شده است و آتش نشانان ماموریت خود را در ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه پایان دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار