رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۹ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با کمک آتش نشانان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

 ابراهیم قنبری  رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش سوزی پارکینگ مجتمع مسکونی درکیانپارس به علت اتصال در سیم کشی پمپ آب اطلاع رسانی شد و با حضور به موقع آتش نشانان شعله‌های حریق مهار و از سرایت حریق به خودرو‌های پارک شده در پارکینگ و ساختمان جلوگیری شد.

او افزود: آتش نشانان، ساعت پنج و ۵۲ دقیقه آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه حصیرآباد خیابان ۱۲ را با سرعت عمل مهار کردند. ضمن اینکه ساعت ۱۱ و ۱۱ دقیقه آرایشگاه در ۲۰ متری مقیمی بین خیابان ۹ و شیخ نبهان به علت اتصال برق دچار حریق شد و ماموران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را اطفا کردند.

 قنبری با اشاره به مهار آتش سوزی انبار در منطقه سی متری خیابان معمار زاده ساعت ۱۱ و ۲۴ دقیقه تصریح کرد: آتش نشانان آتش سوزی مطب به علت اتصال در سیم کشی کمپرسور کولر در منطقه زیتون کارمندی خیابان اصلی ساعت ۱۲ و ۲۳ دقیقه و حریق مسکونی به علت اتصال برق کولر پنجره‌ای در کوی سعدی خیابان شیراز ساعت ۱۳ و ۲۷ دقیقه را مهار کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: اعزام ۳ دستگاه خودرو اطفای حریق و امداد و نجات سازمان آتش نشانی جهت مهار حریق فروشگاه کالا پزشکی ساعت ۱۷ و ۲۸ دقیقه در منطقه گلستان خیابان فروردین انجام شد و آتش سوزی که به علت بی احتیاطی در جوشکاری و افتادن مواد مذاب بر درب کرکره‌ای فروشگاه و انتشار حریق به داخل فروشگاه رخ داده بود بدون اتلاف وقت و با تلاش آتش نشانان مهار شد. همچنین آتش سوزی تراس برق ساعت ۲۳ و ۴۲ دقیقه در منطقه منبع آب دوازده متری اول با ایمن سازی اطفا شد.

این مقام مسئول در پایان به نجات یک مرد از کابین آسانسور در منطقه امانیه انتهای خیابان عارف توسط ماموران امدادو نجات سازمان اشاره و بیان کرد و گفت: در اثر این حوادث هیچ یک از شهروندان مصدوم نشدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار