به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی یک کالای مورد نیاز و به خصوص یک گجت دلخواه را سفارش میدهیم از لحظه پرداخت پول، گویی زمان برایمان کش میآید و منتظر میمانیم کالا به دستمان برسد و بسته را باز کنیم. در این میان گاهی تاخیر جانفرسا میشود.
به خصوص وقتی ویدئوهای مربوط به انبارها و سیستم روباتیک ارسال و این تازهترهای درونهای تحویلدهنده را میبینیم، اصلا تصور نمیکنیم که مشتریان فرنگی هم برای خودشان داستانهایی از تحویل عجیب و غریب کالا دارند!
در این گزارش، توجه شما را به عکسهای جالبی جلب میکنم که مشتریان خارجی آمازون از زمان تحویل بسته خود در شبکه های اجتماعی ارسال کرده اند.
بیشتر بخوانید
تصور کنید که کلی پول بپردازید و بعد بستهتان از دم در به سرقت برود یا اصلا آسیب ببیند.
جالب است که در این عکسها، کارمندان پخش کالا حتما پیش خودشان تصور کردهاند که کلی اقدام احتیاطی هم انجام دادهاند!
یکی از تازهترین توئیتهای بحثبرانگیز را دانیل مکفرسون انجام داده که نشان میدهد متصدی تحویل، بستهاش را به خیال خودش در دم در، با سنگهای تزئینی استتار کرده است.
همین توئیت فعلا بیش از ۴۴۱ هزار لایک شده و بیش از ۵۱ هزار به اشتراک گذاشته شده و ۱۶۰۰ کامنت زیر آن گذاشته شده است.
منبع: تابناک باتو
انتهای پیام/