شهردار کنگاور با ارائه گزارشی از فعالیت‌های در حال اجرای شهرداری گفت : عمده فعالیت‌های صورت گرفته شهرداری کنگاور در سال جاری در بخش پروژه‌های عمرانی بوده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صادقی شهردار کنگاور با ارائه گزارشی از فعالیت‌های در حال اجرای شهرداری گفت : عمده فعالیت‌های صورت گرفته شهرداری کنگاور در بخش پروژه‌های عمرانی است که متاسفانه به دلیل شرایط حاکم بر جامعه بسیاری از اعتبارات به پروژه‌های عمرانی یا تخصیص پیدا نکرده یا حداکثر با تخصیص ۳۰درصدی مواجه شده است که این امر اجرای پروژه‌های عمرانی را با مشکل روبرو کرده است

او نبود تخصیص قیر رایگان به شهر‌های بالای پنجاه هزار نفر جمعیت را از دیگر چالش‌های پیشروی شهرداری برای آسفالت معابر عنوان کرد و گفت : تا کنون با استفاده از اعتبار ستاد باز آفرینی تعدادی از معابر شهر آسفالت شده و آسفالت معابر کوچه‌های دیگر در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم تا قبل از فصل بارندگی به اتمام برسد.

صادقی به توسعه فضای سبز شهر کنگاور گریزی زد و افزود: توسعه فضای سبز ورودی شهر از سمت شهرستان صحنه و پارک روبروی جهاد کشاورزی، احداث پارک شهرک‌های آموزگار و شهرک جهاد از اولویت‌های شهرداری در سال جاری در این بخش است.

سخنگوی شورای شهر کنگاور با اشاره به ضرورت حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در جلسات رسمی شورای شهر گفت:حضور جراید و اصحاب رسانه موجب شفاف سازی عملکرد شورای شهر خواهد بود.

روح الله بختیاری افزود: این حق طبیعی مردم است تا بدانند در شورای اسلامی که به اعضای آن شورا رأی داده‌اند چه می‌گذرد، و این مهم با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در جلسات آتی شورای شهر تحقق می‌یابد لذا حضور مستمر خبرنگاران در جلسات و انعکاس عملکرد شورای شهر پاسخ شورا به اعتماد شهروندان خواهد بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.