معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از هوشمندسازی ۱۵ تقاطع شهر کرمانشاه تا نیمه ابتدایی سال آینده خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن ارجمندی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه هوشمندسازی تقاطع ها، اعمال نوعی مدیریت تقاطع‌ها است، گفت : در این طرح تقاطع‌ها توسط یک نرم افزار بسیار قوی و پیشرفته به گونه‌ای مدیریت می‌شوند که زمانبندی چراغ‌های راهنمایی در آن‌ها بر حسب بار ترافیکی موجود باشد.

او گفت : در این طرح، نرم افزار این قابلیت را دارد که به لحظه ترافیک تقاطع را برآورد کرده و بر حسب آن زمانبندی چراغ راهنمایی مستقر در تقاطع را بصورت آنلاین تغییر دهد تا بار ترافیک روانتر شود.

ارجمندی افزود: همچنین این نرم افزار قادر است زمان چراغ‌های راهنمایی در تقاطع‌های مختلف را هماهنگ کند تا کمترین ترافیک را در مسیر‌های پشت سر هم داشته باشیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه تجهیزات این نرم افزار شامل ترددشمار زیر تقاطع‌ها نصب می‌شود، گفت: در گذشته کار‌هایی در بحث هوشمندسازی تقاطع‌های کرمانشاه صورت گرفته، اما متاسفانه بنا به دلایلی تجهیزات ایراد پیدا کرده که در حال واگذاری به پیمانکار جهت تعمیر و رفع ایراد آن هستیم.

ارجمندی گفت: برای واگذاری هوشمندسازی تقاطع‌های کرمانشاه فراخوان داده شده و تامین اعتبار هم صورت گرفته و به نظر می‌رسد امسال یا نهایتا نیمه ابتدایی سال آینده ۱۵ تقاطع شهر هوشمند شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.